Celostno upravljanje in vzdrževanje nepremičnin in poslovnih prostorov
V podjetju Practic d.o.o. gledamo celostno na upravljanje nepremičnin naših strank. V ta namen vam nudimo širok izbor storitev s področja upravljanja večstanovanjskih stavb. Sodelujemo z različnimi strokovnjaki s področja upravljanja in vzdrževanja večstanovanjskih stavb.
Poslujemo pregledno, našim strankam pa omogočamo sodelovanje v vseh fazah upravljanja njihovih nepremičnin.
Imamo dolgoletne izkušnje, zato smo pri svojem delu strokovni, odgovorni in predvsem odzivni kar je danes ob nenehnih izzivih staranja večstanovanjskih stavb, zelo pomembno.
Naše storitve so kakovostne in konkurenčne. Prepričani smo, da lahko skupaj (z)gradimo uspešno zgodbo pri upravljanje vaše večstanovanjske stavbe.
Upravljanje nepremičnin
Kot upravnik z dolgoletnimi izkušnjami pri upravljanju večstanovanjskih objektov in zaupanjem naših številnih strank, izvajamo celosten nabor storitev za učinkovito in kakovostno upravljanje nepremičnin.
Naše storitve obsegajo:
- organizacijsko-administrativna opravila
- tehnično-strokovna opravila,
- finančno-računovodska in knjigovodska opravila,
- pravno-premoženjska opravila,
- vodenje rezervnega sklada.
Urejanje okolice
Naši pogodbeni izvajalci izvajajo:
- košnjo trave
- obrezovanje grmičevja, žive meje
- čiščenje zasneženih površin v zimskem obdobju ter posipavanje s soljo
- pometanje in odstranjevanje odpadlega listja
- drugo
Hišniško vzdrževalna dela
Obseg hišniških del zajema popravila na objektu v zvezi z obratovanjem in vzdrževanjem na skupnih delih in napravah v skladu s pristojnostmi in deli, ki so pogodbeno določene. Med ta dela sodijo:
- Natančen pregled objekta in skupnih prostorov,
- menjava žarnic in stekel plafonier,
- nastavljanje časovnega stikala stopniščnih luči,
- menjava stikal, varovalk,
- manjša mizarska popravila skupnih oken in vrat (ključavnice, ščiti, zapirala),
- opravljanje manjših vzdrževalnih in intervencijskih del na skupnih delih in napravah,
- popravilo električne ključavnice,
- preverjanje in skrb za delovanje požarnovarnostnih naprav ter skupnih naprav in inštalacij,
- evidentiranje posameznih vzdrževalnih del za izdelavo plana vzdrževanja,
- ostala opravila v skladu z dogovorom s predstavniki.
Potrebujete pomoč naših hišnikov? Kontaktirajte nas na telefon 01 518 37 71.
Čiščenje večastnovanjskih stavb in poslovnih prostorov
Čiščenje objektov prepuščamo zunanjim strokovnjakom, ki imajo dolgoletne izkušnje in preverljive reference. Sam obseg del posameznega čistilnega servisa je v domeni etažnih lastnikov in njihovih predstavnikov v nadzornih odborih, ki skupaj z upravnikom določiji obseg del. Od samega obsega del je potem odvisna končna cena storitve čiščenja.
Praviloma čiščenje v večstanovanjski stavbi zajema:
- Mokro čiščenje hodnikov, stopnic, dvigal in ostalih dogovorjenih skupnih delov
- Pometanje skupnih hodnikov, stopnic, dvigal in ostalih skupnih delov
- Čiščenje dvigala, čiščenje poštnih nabiralnikov, oglasne deske
- Skrb za odnašanje reklamnega materiala pri poštnih nabiralnikih
- Čiščenje stopniščne ograje, steklenih površin na hodnikih in čiščenje vhodnih vrat
- Ometanje pajčevin in ostala opravila, ki so odvisna od želja etažnih lastnikov