Menjava upravnika stavbe – hitra in preprosta z ekipo Practic d.o.o.

Menjava upravnika

Razmišljate o menjavi upravnika stavbe?

Pri podjetju Practic d.o.o. smo specializirani za upravljanje večstanovanjskih stavb in vam pomagamo skozi celoten postopek menjave. Naše izkušnje in lokalna prisotnost v Ljubljani ter po celotni Sloveniji nam omogočajo, da zamenjavo uredimo strokovno, hitro in v skladu z veljavno zakonodajo.

 

Zakaj in kdaj se odločiti za menjavo upravnika stavbe?

Menjava upravnika je pogosto potrebna, ko:

  • storitve niso pregledne ali kakovostne,

  • so stroški obratovanja previsoki,

  • komunikacija z obstoječim upravnikom ni zadovoljiva,

  • potrebujete več strokovnega znanja pri investicijskih delih ali obnovah.

Pravilna menjava upravnika vam zagotovi boljšo skrb za stavbo, nižje stroške in boljšo organizacijo vzdrževanja.

 

Postopek menjave upravnika po SZ-1

Menjava upravnika je v Sloveniji urejena s Stanovanjskim zakonom (SZ-1). Postopek običajno vključuje:

1. Sklic zbora etažnih lastnikov

Zbor etažnih lastnikov mora biti pravilno sklican, z jasno točko dnevnega reda – menjava upravnika. Naša ekipa vam pomaga pripraviti vabilo in dokumentacijo.

2. Sprejem sklepa o menjavi

Na zboru se izvede glasovanje, zapisnik in sklep o menjavi upravnika. Pomagamo vam pri pripravi zapisnika v skladu s predpisi.

3. Prenos dokumentacije in sredstev

Obstoječi upravnik mora predati vso dokumentacijo in sredstva novemu upravniku. Mi poskrbimo, da je prenos pregleden in brez zapletov.

 

Prednosti izbire Practic d.o.o. kot novega upravnika

  • Izkušnje z vodenjem večstanovanjskih in poslovnih stavb po Sloveniji

  • Transparentno poslovanje in natančna poročila o stroških

  • Hitra odzivnost in osebni pristop

  • Lokalna prisotnost v Ljubljani in možnost ogleda objektov na terenu

  • Skladnost z zakonodajo (SZ-1 in drugi relevantni pravilniki)

 

Pogosta vprašanja o menjavi upravnika

Ali je menjava upravnika zapletena?

Ne, če imate strokovno pomoč. Pri Practic d.o.o. poskrbimo za celoten proces.

Koliko časa traja menjava?

Postopek običajno traja nekaj tednov, od sklica zbora do prenosa poslov.

Kaj potrebujemo za zamenjavo?

Seznam etažnih lastnikov, sklep zbora in dogovor o prenosu poslov – vse to vam pomagamo pripraviti.

Kontaktirajte nas za pomoč pri menjavi upravnika

Če ste nezadovoljni z obstoječim upravnikom ali želite boljšo organizacijo in nižje stroške, je Practic d.o.o. prava izbira za vas.
Pokličite nas na +386 (0)1 518 37 71 ali nam pišite na info@practic.si  ali pa preprosto izpolnite spodnji obrazec in skupaj bomo našli najboljšo rešitev za vašo stavbo.

Naj bo menjava upravnika enostavna, hitra in brez skrbi – z ekipo Practic d.o.o.!

Ime in priimek:

E-pošta:

Telefon:

Naslov objekta:

Želim ponudbo za naslednje storitve:

Sporočilo:

S klikom na gumb »Pošlji povpraševanje« soglašam, da podjetje Practic d.o.o., posredovane osebne podatke zbira in obdeluje izključno z namenom odgovora na oddano povpraševanje. Kako varujemo vaše osebne podatke, si lahko preberete v Varovanje osebnih podatkov.

Error...